car dealer · Madison, WI

Golden Cars

Golden Cars is a Madison-based used vehicle dealer located on N Stoughton Rd, offering inventory sales six days a week.

4.5(80 reviews)

Financing not verifiedBHPH Finder score 6.3/10

Open now · closes 6:00 PM2121 N Stoughton Rd, Madison, WI 53704

Published · Details verified

Golden Cars, buy here pay here car dealer in Madison, WI

Google rating

4.5 / 5

Reviews

80

Hours today

9:00 AM – 6:00 PM

Best for

Local buyers in Madison looking for pre-owned vehicle inventory.

About Golden Cars

Golden Cars is a car dealer located at 2121 N Stoughton Rd in Madison, Wisconsin. The dealership specializes in used vehicle sales and maintains a physical showroom for customers to browse their current inventory. They operate six days a week, closing on Sundays to provide consistent access for local buyers.

Golden Cars serves the Madison area by offering a selection of pre-owned vehicles. The business maintains standard operating hours from 9:00 AM to 6:00 PM on weekdays and until 4:00 PM on Saturdays. Potential customers can contact the dealership directly at 608-556-7995 or visit their website to view information regarding their available stock.

Does Golden Cars offer in-house financing?

Unknown. We could not read the dealer's website (goldencars.us) to confirm its financing terms; it appears here because Google returns it for buy here pay here searches in Madison. Call and ask before visiting.

How BHPH Finder scores Golden Cars: 6.3 out of 10
Google reputation (4.5 rating, 80 reviews)
5.3 / 6
Has a website we could read
1 / 1
Financing terms not verified
0 / 1
Prints a down payment figure
0 / 0.5
Says it reports payments to credit bureaus
0 / 0.5
Open on Sundays
0 / 0.25
Verified by the owner
0 / 0.75

The score weighs Google reputation by review volume (up to 6 points) and adds what the dealer's own website verifiably advertises. It is BHPH Finder's editorial rating, not a customer rating. How it works.

What financing does Golden Cars offer?

  • Trade-ins accepted

What does Golden Cars offer?

  • Used vehicle sales
  • In-person vehicle browsing
  • Automotive retail

Why customers choose Golden Cars

Efficient purchase process

Variable vehicle condition reports

Customer service experiences

  • Located at 2121 N Stoughton Rd, Madison, WI
  • Open Monday through Friday from 9:00 AM to 6:00 PM
  • Saturday business hours are 9:00 AM to 4:00 PM
  • Specializes in the sale of used vehicles

When is Golden Cars open?

Monday9:00 AM – 6:00 PM
Tuesday9:00 AM – 6:00 PM
Wednesday9:00 AM – 6:00 PM
Thursday9:00 AM – 6:00 PM
Friday9:00 AM – 6:00 PM
Saturday9:00 AM – 4:00 PM
SundayClosed

Where is Golden Cars located?

2121 N Stoughton Rd, Madison, WI 53704

Open in Google Maps

What do customers say about Golden Cars?

5.0Sundos Es2 months ago

I got my Acura MDX from them and it has been so reliable. They have great customer service and offer really nice selection of cars. Highly recommended. Will definitely get my next car from them.

5.0Katie Schmidt3 months ago

I wish I could give more than 5 stars. We got our car several months ago and it's been a great car for us! Super friendly, easiest and QUICKEST vehicle purchase I've ever had. No time wasted playing games to agree on a price. We will be looking here first for our next vehicles. I wish all dealerships would take notes and be more like golden cars!

1.0Charles Rudolph5 months ago

Do not waste your time with this dealership. They lied to us, and wasted our time. They told us the car we wanted was ready for us to pick up, but when we came to pay and pick up the car they said they did not have the title yet. Even if their story that the title was in the mail to them was true, they were lying to say the car was ready to pick up before they had the title to sign over. When we said we would come back with our cashier's check to pick up the car when they have the title to give to us, they said they still would not give us the title and would mail it later. Don't waste your time with them. ********* Response to the dealers reply: Telling a purchaser that a car is ready to pick up includes having the title ready to deliver. If you did not have the title, the car was not ready to pick up. Giving you the benefit of the doubt about the truth of the explanation for not having the title--that you had not received it from your lender--there would not have been a problem if your salesperson had been transparent about this and told us on the first visit that you were still waiting for it. We would have had no problem waiting until you did have it to pick up the car. What is not acceptable is springing it on us that you don't have the title after we'd driven 90 minutes to pick up the car. It was only after revealing that you did not have the title that payment with a cashier's check became unacceptable. The only purpose of using a cashier's check is that you do not have to wait for the check to clear when closing a transaction. We stated we were bringing a cashier's check when first visited and you were aware we were from out of state. If the form of payment offered was not acceptable, it was your salesman's responsibility to say so at the time the form of payment was discussed. For anyone wondering why the reviews for this dealership are generally positive, please be aware that they offered to pay me to delete my review.

1.0Donald Trippie3 months ago

Purchased a 2018 Kia and we asked was is anything was wrong with the car and foolish me... we believed them. "As is purchase" that a family member was made aware of but not me. That is my bad for not verifying purchase conditions... My son drove it 25 total miles before it needed $1000 in repairs. The exhaust was tied on with Zip ties among other things. Buyers beware with this company. Either they purposely sold it to me in a not safe condition, or they were not skilled enough to notice 14 zip ties and no bolts holding my under carriage together.

1.0Craig Helda month ago

Bought a 2020 infinity q50 for 16000 dollars. I put 2500 miles on and the engine is shot. What would you do? The repairs will cost more than what I bought the car for. I've been screwed before but never ever ever this bad.

Questions about Golden Cars

What are the operating hours for Golden Cars in Madison?

Golden Cars is open Monday through Friday from 9:00 AM to 6:00 PM and Saturday from 9:00 AM to 4:00 PM. The dealership is closed on Sundays.

How can I contact Golden Cars?

Golden Cars can be reached by phone at 608-556-7995. You can also visit their website at http://www.goldencars.us/ for further information.

Nearby dealers in Madison

All buy here pay here dealers in Madison
Trust N Ride Auto Sales & Repair
0.7 mi away

Trust N Ride Auto Sales & Repair

4.9(167 reviews)

Trust N Ride Auto Sales & Repair provides pre-owned vehicle sales, in-house financing, and professional automotive repair services in Madison, Wisconsin.

Schoepp Motors Northeast
0.7 mi away

Schoepp Motors Northeast

4.4(336 reviews)

Schoepp Motors Northeast is a Madison, Wisconsin used car dealership offering vehicle sales and finance options six days a week.

Great Motors Auto Sales LLC
0.8 mi away

Great Motors Auto Sales LLC

5.0(23 reviews)

Great Motors Auto Sales LLC is a car dealer in Madison, Wisconsin, offering used vehicles and a customer-friendly buying experience.

Emblem Pre-owned
0.9 mi away

Emblem Pre-owned

4.4(195 reviews)

Emblem Pre-owned is a Madison, Wisconsin car dealer specializing in European vehicles and discounted after-sales maintenance services for their customers.